close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
New Thought, New You!

How to create a joyful life of Health, Wealth, Love & Prosperity. This online course is taught by Rev. Scott DeMarco. Enroll today for just $125.
From our sponsors
Re: [求助] 跟女生聊天的法方及內容
Dec 12th 2013, 18:49, by bache

作者bache (給我中大樂透)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 跟女生聊天的法方及內容

時間Thu Dec 12 18:49:25 2013

一般是看能讓你笑的綜藝節目 你一直接觸長期累積講話就越能講 雖然膚淺但98%左右的人講話都很膚淺 不然如果你是害羞內向 就要自己有事件發生才能變敢講話 舉個例 我隔壁的叔叔因為爸爸過世 他才告訴自己不要內向 變得敢講話 老婆娶的也不差 還有個例子 921時我是在重災區 地震過後我告訴自己不要害羞 然後差不多一年期間我變外向也稍微變帥 所以內向要變會講話 需要事件觸發 ※ 引述《star958478 (Milk)》之銘言: : 對於男生跟女生聊天的方法及內容有多大的不同呢? : 我知道想要擁有好的人際關係需要幽默感 : 但是我卻不太知道那個點在哪裡 : 每個人的點都不一樣 : 要如何去擁有幽默感又不失本質的聊天呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.233.26.227

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wiwiudu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()