close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 淘寶的一些問題
Dec 12th 2013, 18:23, by serena1008

作者serena1008 (Serena)

站內ask

標題[請問] 淘寶的一些問題

時間Thu Dec 12 18:23:08 2013

因為第一次在淘寶買東西 我東西買了就直接刷卡 也不知道要跟店家聯絡什麼的 這樣會有什麼影響嗎 追蹤物流他已經卡在一個「上海市松江區浦南公司」 2天了 東西下標當下我有刷卡支付當地運費 國際轉運費是我昨天上去看才發現 要先刷卡付費 會幫我送貨到府 所以一定不是我沒支付運費才不出貨 但我想這之間有什麼步驟錯誤嗎 還是這樣其實也沒有不對 很正常? 有請高手解答了 因為如果商品遲遲不送來 刷卡要刷退也滿麻煩的....... -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.117.111.137

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wiwiudu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()